nilzeninthereallife

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Tjaba

Av Nils Håkansson - 27 juni 2012 23:57

Godag alla mina fans!   

som ni alla vet så heter jag Nils men kallas för Nilzen!

Det här är min blogg där jag kommer skriva lite om mig och mitt liv.

FAKTA OM MIG : Till att börja med så kan jag säga hur gammal jag är! Okej, jag är 13 år och jag har en lilla syster som heter kajsa och min mamma heter Petronella och min pappa heter Agust juste min Store bror heter Ronny kolla in honom på "coolingenRonny.bloggplatsen.se"

han är såååå snäll mot mig!   


Min bästaste vän heter Karl (Callizen) och min FLICKVÄN heter Lisa (Flizen). Jag kommer lägga upp en video i månaden och MÅNGA bilder.   


Jag hoppas ni kommer att följa min blogg och jag hoppas att ni EJ lägger till dumma komentarer! ( min farmor är polis! )


Hejdå nu ska jag och callizen gå ut och gå med hans marsvin!   


Så Hejdå (igen) / Nilzen och hans bästaste vän Callizen!   



 
 
Ingen bild

NILS MAMMA!

28 juni 2012 00:21

GÅ OCH SOV NU KLOCKAN ÄR 00.21
SOOOOOOOVV!!!!

Nils Håkansson

28 juni 2012 00:23

nEJJJJ JAG LANAR MED KARL V VA PRESIS I TRÄDGÅRDEN MED HANS MARSVIN OCH NU ÄR VI VID HANS DATOR! :(

 
Ingen bild

Flizen

28 juni 2012 11:44

Hej cool BLOGG!!! I<3U ska vi åka buss i dag till katthammarsvik

Nils Håkansson

28 juni 2012 15:55

Nej jag kan ej jag är barn-vakt till mr nöffnöff (Callizens marsvin)

 
Ingen bild

Erbert

28 juni 2012 15:51

Cool blogg!
jag längtar tills nästa inlägg och jag undrar om vi kan bli vänner på skype????? B)
jag är också 13år och jag bor i roma på Gotland! :D

Nils Håkansson

28 juni 2012 15:57

okej tack!
men jag får inte ha skype av mamma men snart ska jag få FB (FACEBOOK bara så ni andra vet det är en förkortning!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Håkansson - 6 juli 2012 16:45

GGodag idag har jag och Flizen vart och badat   och sedan åt vi hos henne vi åt kåldolmar mummmmmsigt!!! Jag har haft tråkigt HELA en timme vad kan man göra om man har tråkigt??????????? Jag har hittaade en knapp på bloggen där det ståg omröstning...

Av Nils Håkansson - 4 juli 2012 13:15

Tjaba tjooobalo!    Idag har jag och Callizen vart på bio och sett "Tigers film" den var AP-rolig jag och Callizen skrattade så mycket att vi börja gråta! Filmen hade allt det var romantik,skräck(speciellt när  det var snöstorm),komedi,drama,sorg m...

Av Nils Håkansson - 3 juli 2012 20:05

oj jag har ej skrivit på länge för att jjag har vart på shackläger!!! Jag har saknat bloggen varje dag gråtit flera tårar!!   Men nu har Callizen kommit hem och jag kom hem för en stund sen!!(tyyp 4 minuter) hahahaahahahahahaha jag läste en rol...

Av Nils Håkansson - 28 juni 2012 19:42

Jag när jag är coooooool                '  jag idag efter jag hade badet Mr nöffnöff                      Min bror tvingade mig att lägga upp den här annars skulle han ta alla mina pokemon kort   ...

Av Nils Håkansson - 28 juni 2012 19:27

Godagens alle där ute i VIDA världen!!   Idag har jag tagit  hand om min polares marsvin Mr nöff nöff Callizen är bortrest till sin farmor så jag har den i källaren   Jag har tänkt på en sak vf (varför) gör man så här  och vad betyder det alla gö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards